Hibaüzenet

• Notice: Undefined offset: 1 _blockreference_formatter_get_block() függvényben (/var/www/web/clients/client26/web23/web/sites/all/modules/blockreference/blockreference.module 403 sor).

Beszámoló a 2013. szeptemberi kirándulásról

A Vándorkedv szakosztály idei első őszi kirándulásán eddig még nem látogatott tájegységre, a Gödöllői-dombságra indultunk. Kiváló őszi időben tízen gyűltünk össze a Keleti pályaudvaron, ahonnan Máriabesnyőig utaztunk. A megérkezés után néhány perces gyaloglással értük el a kegytemplomot. Rövid nézelődés után ajándékban részesültünk, egy nagyon lelkes helyi vezető személyében, aki a kedvünkért kinyitotta a templomot és megmutatta az ország legkisebb kegyszobrát, valamint a Loretoi Mária-szobor cédrusfából faragott másolatát is. Csoportképünk a belső udvaron készült.
Máriabesnyőn járva érdemes megnézni Teleki Pál miniszterelnök sírját is a temetőben. Utunk nagyobbik része az M3 autópályától nyugatra vezetett. Kezdetben a Babati tavak mellett  haladtunk a lovasközpontig, majd tovább a dombok közötti völgyben, míg elértük a Margita 344 méter magas csúcsát. A toronyból - ahova csak a bátrabbak merészkedtek fel - szép kilátás nyílik a Gödöllői-dombságra. A sok értékes beszélgetéssel tarkított nap végén érkeztünk Erdőkertes vasútállomásra, ahonnan este 6-kor futottunk be a Nyugatiba.