Hibaüzenet

Notice: Undefined offset: 1 _blockreference_formatter_get_block() függvényben (/var/www/web/clients/client26/web23/web/sites/all/modules/blockreference/blockreference.module 403 sor).

Képes beszámoló a novemberi kirándulásról

Az év utolsó kirándulására a megszokottnál rövidebb útvonalat választottunk. Szerencsére ezen a novemberi napon ismét kegyes volt hozzánk az időjárás.
A Batthyány téri hév állomáson gyülekeztünk - mint legtöbbször - és Pomázig utaztunk. Itt felszálltunk a buszra, néhány megálló erejéig.
Az első km megtétele után az egykori Csikóváraljai turistaházhoz értünk. Ma már ez nem látogatható, elzárt területen fekszik, így csak elmentünk a kerítése mellett. A Gyopár-forrás, majd a Janda Vilmos kulcsosház következett. Rövid pihenő után a Nagy Csikóvár oldalában folytattuk az utat, Lajos-forrásig. Itt megebédeltünk, közben megtapasztaltuk, milyen sokan és milyen nagy mennyiségben szállítják el innen a forrás vizét, kiváló minősége miatt. Egész évben bő vízzel szolgál!
A forrástól visszafordulva, utunk felén túl, a Holdvilág-árok felé vettük az irányt. Közel érve a szurdokhoz, a táj egyre vadregényesebbé vált. Néhányan nem vállalták a létrán való leereszkedést, erre szolgál a megkerülő ösvény. A többség a 10 m magas, biztonságosan megépített létrát választotta. Végig haladva a különleges szépségű kanyonon, hamarosan kiértünk az országútra, Kiskovácsi határában. Busszal és hévvel utazva értünk vissza a Batthyány térre.
Ez alkalommal 22-en voltunk, szép élménnyel gazdagodva tértünk haza.